Unreal Engine 4 TP Karakteri FP Olarak Çalıştırma

Bu yazımda Unreal Engine 4′ deki Third Person karakterinizi nasıl First Person olarak çalıştırabileceğinizi göstereceğim. Content Browser’dan Content->ThirPersonBP->Blueprints->Third Person Character class’ ını açıyoruz.

Açtıktan sonra Viewport’ a girip Component kısmından CameraBoom ve FollowCamera’ yı kaldırıyoruz. Biz kendi kameramızı koyucaz. Onun için Add Component kısmından Camera’ yı seçin ve ismini FPCamera koyun. FPCamera ‘yı Mesh’ in child’ i yapın.

FPCamera’ yı kafa hizasına getirin. Bundan sonra geriye Mesh’ i Camera’ nın controllerini kullanması kaldı. Bunun içinde Components kısmında ThirdPersonCharacter(Self)’ i seçip Details kısmından Use Controller Rotation Yaw’ ı açıyoruz.

Her şey bu kadardı artık karakteriniz First Person.

Yorumlar

Burası çok boş... yorum bırakabilirsin!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sidebar